Smile ! Hande made, z życia wzięte.

Wpis

wtorek, 18 września 2012

No to dzisiejszy dzień, dzisiejsza młodzież hahah :D 0 statystyk

No więc, wiem, że nie zaczyna się znadia od no i więc - no ale trudno.

Hahahaahhahahahaahahahah:D

Dzisiaj pierwsze spotkanie w kościele, przygotowanie do bierzmowania i wgle, tak na prawde trwało tylko 5 minut i dostaliśmy karteczki i książeczkę - które na pewno zgubie <ok.

Dziiiisiejsze zawody poszły świetnie :D Tak jak chciałam.

No to w kościele normalnie myslałam, że nie wytrzymam hahah :D

Siadłam z Patrykiem i Dominikiem, hahahahah - tak sie to da opisać :D

Oczywiście nie obyło się bez gadania na cały kościół, no i śpiewania zajebist** głosem :)

Jutro sprawdzian z fizyki na który się nie uczyłam no i jak na razie nic nie umie, nie mam odpisanych lekcji no a przecież  KTO OGLĄDNIE M JAK MIŁOŚĆ ? NO  CHYBA SIĘ NIE ROZDWOJĘ :d

No więc się baaardzo spieszę, jeszcze ktos na gg pisze.. ;d Muszę w 25 minut się wyrobić, postaram się bardzo, choć wątpię że mi się uda ;)

 

PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA <3 <3 <3 

 

0 statystyk no ale spoko ;*

Szczegóły wpisu

Tagi:
Autor(ka):
lovehandmade
Czas publikacji:
wtorek, 18 września 2012 20:18

Polecane wpisy